PROCSIN || HERBAL SCIENCE || BOOM BUTTER

7 YAĞ İÇEREN SAÇ BOOM BUTTERI

GÜNLÜK KULLANIMA UYGUN

          İNSTAGRAM: @benbunaparaverdim
          YOUTUBE : @benbunaparaverdim




  Uzun aradan sonra herkese MERHABAAA..
  Bugün çok beğendiğim ve aynı zaman da incelemesini Youtube a (izlemek için tık tık)yüklediğim bir üründen bahsedicem.

  Procsin herbal science boom butter ürünü içerisinde 7 yağ içeriyor.

  Bunlar:  

  • Shea Yağı (Saç kuruluk problemine çözüm )
  • Avakado Yağı (Saç derisini besleyip saç uçlarındaki kırıklara çözüm)
  • Çam Terebentin Yağı (Saça parlaklık ve canlılık vermeye , saçın büyümesini sağlamaya çözüm)
  • Hindistan Cevizi Yağı (Saç kabarıklığına ve saç kaşıntısına çözüm)
  • Aloe Vera Yağı (Saçı besleme ve güçlendirmek için çözüm)
  • Argan Yağı (Saç uzamasına , boyalı saçlara çözüm)
  • Tatlı Badem Yağı (Saç dökülmesi ve kepek problemine çözüm)

  

Ben de vaadettiği özellikleri karşıladı. Saçımın kabarıklığı , kuru yapısı geçti ve daha düz yumuşak saçlar elde ettim. Boyut olarak çok küçük değil , içinden az almanız yeterli oluyor. 

Nemli saça sürüp kurumaya bekletiyorum. Ürünün 12 saniye içinde etki ettiğini iddia ediyorlar ki bence etki ediyor.

Kuru saça sürüp 30 dk bekleyip yıkayarak maske şeklinde de kullanıma uygun. 

Çok özellik tek ürün sloganına uygun bence :)

Biterse bir daha alır mıyım? Alırım... 

Fiyatı : 46 TL- 190 ml  (Ben indirimdeyken almıştım.)

Ürünü incelediğim youtube videomu aşağıda paylaştım. İyi seyirler :)
 



Yorumlar

  1. Merhaba,

    Ürünle ilgili yorumlarınızı okudum, bu yağ gerçekten sosyal medyada popüler olan ve çoğu kullanan kişinin de beğendiği bir saç bakım yağı olmuştu. Benim saçlarıma da çok iyi gelmişti, saçlarıma verdiği yumuşaklık ve hacim etkisini beğenmiştim. Ürünle ilgili yorumlarımı izninizle ben de sizinle paylaşmak isterim: https://www.ebrubektasoglu.com/yazi/urun-inceleme-boom-butter-sac-bakim-yagi/

    Sevgilerimle (:

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Heliocare Color SPF 50 Gelcream Light Kullananlar

Essence mattifying compact powder

uygun fiyatli alliklarim