oriflame makyaj fırçaları

ORİFLAME ALLIK VE PUDRA FIRÇALARI 

Mehabalar sayın blog yazarları ve izleyicilerim,geldik oriflame allık ve pudra fırçalarına .....
Ben bu fırçaları HİÇ SEVMEDİM 
Benim cildim çok hassas, bu fırçaları yüzüme değdirince bir acı oluşuyor yüzümde .
Fırçaları çok sert dışarıdan 3 tl ye aldığım ilk fırçam bile daha yumuşak bu fırçalardan 
Ayrıca yere dökülen kılları görünce anneniz artık
"Yerleri yeni süpürdüm saçlarını topla yerine "
"Yerleri yeni süpürdüm sakın makyaj yapma "
diyebilir , çünkü çok dökülme yapıyor
Aman aman diyim siz uzak durun  
Ama diyelim ki bir şekilde aldınız e çöpe atmak olur mu ? 
İSRAF KIZLAR İSRAF 
 Çöpe atmayın ( eğer benim gibi hassas cildiniz yoksa )
Hassas olamayan ciltler bu fırçaları allığı  dağıtmak ,fazla ürünleri yaymak için kullanabilir
 Eğer henüz almadıysanız hiç yanaşmayın derim 
Avon fırçalarıyla hemen hemen aynı fiyat olmasına karşı büyük farkla geride kalıyo bu fırçalar
bu fırçalar katalogda iyi anlamda "beni fırçala" 
elinizi geçince kötü anlamda "beni fırçala"diyor

Ben fırça attım :)
                      Orıflame pudra fırçası : 12,90                                                                             Oriflame allık fırçası :16,90                            
     İnstagram Hesabım: @benbunaparaverdim
     Youtube Hesabım:  benbunaparaverdim

Yorumlar

  1. Bloğunun alanı çok geniş bilgisayar ekranında sağ sol yapmak gerekiyor. Zor oluyor bir bak istersen. Bir de son yazıma bakar mısın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O.o çok şaşaırdım bu konuda aslında birkaç arkadaşıma sormuştum bir şikayet gelmemişiti , teşekkür ederim dikkat edeceğim :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Heliocare Color SPF 50 Gelcream Light Kullananlar

Essence mattifying compact powder