22 Temmuz 2016 Cuma

Üniversite Tercihi Yapan Öğrenciler için Küçük Tavsiyelerim



Evet ben bir üniversite hazırlık öğrencisiydim , zaman geldi geçti . Sınava girdim çıktım ve işin en zor kısmı tercih zamanına geldim . Türkiye de Mf-4 sıralamam 111 bin geldi , beklediğimden çok düşük bir sıralama ama lise mezunu ve ikinci defa hazırlanan biri olarak bir daha sınava hazırlanamam . Ben de düştüm üniversiteleri araştırmaya . Araştırma yaparken tercihleri neye göre yapmalıyız , bizim için sağlıklı seçim nasıl olur onu öğrendim . Çok kararsız yapım olduğu için hala tereddütlerim var tabi , edindiğim bilgileri yine de tercih yapanlara sunmak istedim.


Öncelikle istediğiniz mesleği belirlemelisiniz , "hangi meslekte para var ?" sorusuyla değil ama " hangi mesleği ömrümün sonuna kadar sıkılmadan , isteyerek , zevk duyarak yapabilirim " sorusuyla belirlemelisiniz mesleğinizi . Sonuçta koca bir ömür o mesleği yapıcaksınız ve sizin özelliklerinize karakterine uygun bir meslek olmalı . Kime sorduysam aldığım en popüler cevap " Para kazandıran meslek senin sevdiğin , sevmenle kendini geliştireceğin ve yükselebilceğin meslektir " oldu . Bu yüzden meslekleri araştırın, o meslek için hangi özelliklere sahip olmalı bakın , o mesleği seçerseniz hangi dersleri alıcaksınız bakın . Size uygun olanı seçin .


Meslek seçtikten sonra gelgelelim üniversitelere. Üniversitelerde en önemli şey hocalar . Puanınıza yakın olan üniversiteleri bir kağıda yazın . Tek tek üniversitelere girin . Hangisinde kaç profesor var ? Hangisinde kaç doç. var ? Bu hocaların cv lerine bakın. Mesela ben bahçeşehir üniversitesi istiyordum . O bölümümn hocalarının cvlerine bakarken birini karadeniz teknik üniversitesi mezunu olduğunu gördüm ve puanım karadeniz teknik üniversitesine yetiyor . Yani demekki karadeniz teknik in puanın daha düşük olmasına rağmen baü de hoca olabiliyorsun. Önemli olan çaba , azim ve o meslekteki heves . 


Hocalara da baktık . Karşılaştırma yaptık . Bir diğer önemli husus kaç öğrenci alınıyor kaç öğretmen var yani öğrenci başına düşen öğretmen sayısı . Ne kadar çok düşerse o kadar iyi olur sizin için . Üniversitelerin yurtdışına gönderdikleri öğrenci sayılarına da bakın . Yurtdışı sizin için çok önemli bir konu . 


Bir de üniversiteler de ikinci öğretim mevzusu var (İÖ) Bunun birinci öğretimden farkı :
1) Genelde hazırlık olmaz ama olan nadir üniversitelerde var.
2)İngilizce eğitim almazsınız
3)Az da olsa bir miktar para ödersiniz 
4)Okula herkes gibi sabah değil de öğlen gidersiniz 


Peki ikinci öğretim okumak kötü mü ?
Bu sana göre değişir aslında , Sabah uykusunu sevenle için iyidir , sabah işlerini halledip akşam vakit geçirmeyi sevenler için kötü . Diploma olarak bir fark olmaz , iki öğretime de aynı diploma verilir .

İkinci öğretim hakkında da bilgi verdik , mesleğimizi seçtik okullara baktık . okuldaki hocalara baktık . 
Peki bu üniversite size kesin olarak çıkıcak mı ? Sonuçta sıralamalar geçen senelere göre . Bunun içinde elinize bir kalem kağıt alın . İstediğiniz mesleği google da örn: "ktü bilgisayar mühendisliği 2014 başarı sıralaması " "ktü bilgisayar mühendisliği 2015 başarı sıralaması " şeklinde 4 senenin başarı sıralamasını çıkartın . Sıralama artmış mı , düşmüş mü ? Bu tarz şeyleri baz alarak tahminlerde bulunun.

Okulunuzun ulaşım imkanlarına ve istediğiniz bölümün hangi kampüste olduğuna dikkat edin. Merkez kampüsün hayalleirini kurarken başka yerler çıkmasın sonra .

Ben bunları dikkate alarak tercih yapamaya çalıştım , umarım faydalı olmuştur .
Başarılı günlere :)
Merolina Sarrest 

2 Temmuz 2016 Cumartesi

Flormar Waterproof Lipliner No:205


      Merhaba Arkadaşlar

      Bugün Flormar ın Waterfproof Lipliner ını kendi görüşlerimle anlatıcam :) . Öncelikle bu ürünü gratiste  gezinirken 5 tl ye görünce deneme amaçlı aldım. Rengi bordomsu bir renk ve birçok renk sıkalası da mevcut . Ben bu dudak kalemini ruj niyetine kullanıyorum. Önce dudaklarımı nemlendiriyorum daha sonra dudak kalemiyle dudaklarımı dolduruyorum. Nemlendiricinin üstüne ilk sürdüğünüzde biraz parlak ve yayılan bir görünüm oluyor ama daha sonra oturuyor ve ruj gibi duruyor kalem.
      Sürümü kolay , pigmenti çok tatmin edici , kalemden öte ruj imajını rahatlıkla veriyor. Kuruma çok olmadı , nemlendirici sürüp üstünden geçtiğimden de olabilir. Nemlendiricisiz sürmesi zor ve eşit dağılım olmuyor. Muhakkak nemlendirici şart çünkü o kadar yumuşak bir yapıda değil. Kalıcığı da güzel bulaşması az . Ürüne flormar mağazalarından , internet sitesinden , gratis watsons gibi mağazalardan ulaşabilirsiniz :)
   
     Kolumdaki duruşunda sonra dudaktaki duruşunu gösterip yazımı bitiriyorum :) Fotoğrafta hiçbir oynama yapmadım renginin değişmemesi açısından :)

     Sevgilerle , Merolina :)
     Diğer flormar markalı rujlarım için : tıklayın
     Golden rose rujlarım için : tıklayın
     İnstagram hesabım: MerolinaSarrestBlog ( Sürülüş kolaylığı İnstagram hesabımda mevcut :) )

30 Haziran 2016 Perşembe

uygun fiyatli alliklarim

ucuz allıklar

     Bugün 3 adet allık ile karşınızdayım . Ben beyaz tenli biriyim ve allık  değerlendirmelerimin çoğu kendi üzerimden olucaktır .
     Allıklarım : PASTEL Sprıng Blush-on 15 , ESSENCE- matt touch blush peach me up 10 , GOSH - flower power 43 .
pastel spring blush on 15

      İlk ele aldığım allık pastel in allığı oldu . Daha yeni bakır kızılı saça geçmiştim ve tenim beyaz olduğundan şeftali  tonlarında allık arıyordum. Mağaza da ilk gösterilen allık pastelin 15 numaralı allığıydı, pek bilgi edinmeden aldım fiyatı 10 tl civarındaydı. Rengini sevip aldım . Ürünü ilk incelediğimde kapağının zor açılışı dikkatimi çekti açamadım baya , tırnağımı falan soktum açmaya çalışırken hatta izleri de var , kapağı açtıktan sonra içinde ince bir aynası var ve uzak görüşlü ayna , uzak olması benim için avantaj çünkü çok yakından bakınca uyguladığım allığın yüzdeki dağılımını farkedemiyorum .İçinde bir desen var desen hemen bozulmuyor benim allığı alalı 6 ay oldu hala yerinde ve allığın bitmesi de çok zor . Pigmentasyonu ise çok güzel baya yoğun. Kalıcığı da iyi . Eksi olarak dağıtması zor , doğal bir görüntü elde etmek için dikkatli olmak lazım :) Kokusu var mı derseniz kabındayken hafif parfümsü bir oku var ama yüzde hiçbir kalıcığı yok tabi :) Diğer allıklarda ise hiç koku yok :)

essence matt touch blush 10
Esence ve gosh allıklarını ise gratisten aldım , indirim vardı. Gosh u 15tl ye essence i 7 tl ye aldım . Essence allığım da şeftali tonlarında ama turuncu pigmenti daha az pastele göre . Pastelle karşılaştırırsam ikisi de minik ve kolay taşınabilir kaptalar . Essence in aynasının olmaması eksi bir özellik benim için . Pigmentasyon olarak essence daha hafif pastel kadar yoğun değil . Kalıcılık olarak da pastel daha iyi . Gramaj olarak ikisi de aynı . Ben ikisini bir arada kullanıyorum . Essence daha hafif doğal bir görünüm sağlarken pastel daha belirgin ve daha uzun süreli bir allık duruşu veriyor. İkisinde de tozutma yok .
gosh 43 flower power

Gosh a gelirsem , gosh çok tozutuyoor . Bu benim için eksi değil ama sevmeyenler için belirttim . Pembesi çok tatlı bir pembe  , yüzde dağılımı güzel ve doğal bir görünüm veriyor hatta anlaşılmıyor bile allık olduğu bazı zamanlar . Kalıcılığı diğer allıklarıma göre daha iyi . Ben çok pembe tonlarını sevmesem de günlük doğal makyajda elime alıyorum :) Fiyatı ise : 15 tl
Flashlı ve flashsız bilekteki görünümleri için fotoğrafım

Esen kalın , Merolina :)


İlginizi çekicek yazılarım : H&M allık fırçası
                                            Avon allık fırçası
                                                 Oriflame allık fırçası
Instagram hesabım : /merolinasarrestblog





7 Haziran 2016 Salı

Heliocare Color SPF 50 Gelcream Light Kullananlar

   
      LYS öğrencisi olduğum için birkaç gündür yazı yazamadım ve bu LYS zamanına kadar da böyle olucak malesef , anlayışınızı beklemekle birlikte ürünüme geçebilirim.
      Heliocare ile ilk tanışmam sivilcelerim için cilt doktoruna gitmemle başladı. Sivilceli ve yağlı cildim vardı o zamanlar ( 6 ay önce , ama hala ilaç kullanmaktayım) bu ürün kuru ciltler için olan kutucuklarda işaretliydi (yağlı ciltler için olanı da var ). Şaşırmıştım doğrusu böyle yağlı cilde bunu nasıl uygulucağımı ama ilaçlar cildi baya baya kurutuyormuş , cildim hiç kurumaz hep böyle yağlı olur düşüncesiyle gitmiştim ama o anlatılanlar efsane değilmiş , siz de sorunlu cilde sahipseniz mutlaka doktora gidip gerekli tedaviyi olunuz. Düzeliyor bu yalan değil :) Sadede geleyim :)
      Heliocare Color SPF 50 Gelcream Light renkli güneç koruyucudur ! Renk ve güneşten korunmak... Benim için çook önemlli bir konu bu , güneş kremi sürdükten sonra cildimize bir ton malzeme kullanıyoruz . Yüzümüzü boğuyoruz . Yaz ayları için çook fazla ürün kullanmak tercihim olmaması ile Heliocare Color SPF 50 Gelcream Light ı tercih ediyorum. Hem renk dengemi sağlıyor hem de 50 spf lik bir koruyuculuk sağlıyor. He aman aman muhteşem bir kapatıcılık beklemekte hayal kırıklığına uğratır sizi , renk dengenizi sağlayan bir ürün , herhangi bir lekeyi kusursuz kapatıcağını düşünmüyorum , alış nedenimiz mükemmel kapatıcılık değil zaten ama :)
      Kokusuna gelirsem ,kokusu muhteşemmm . Böyle tarif edemeyeceğim çok güzel bir koku ... Ne çok boğuyor ne de çok hafif kalıyor orta ayarda.
      Heliocare Color SPF 50 Gelcream Light 50 mllik bir kutuda , pompası kullanışlı akma vs hiç olmadı , iki pompa yüzüme yetiyor hatta fazla da geliyor , bitkisel içerikli olması bir artı , içinde eğrelti otu varmış.
      Heliocare Color SPF 50 Gelcream Light  iki renk pigmentine sahip : Brown ve Light . Brownun rengi bana baya koyu kaçtı , o yüzden light ı aldım. Renk skalasının az olması bir eksi olabilir ama light rengini ben uyumlu bir şekilde kullanabiliyorum.

      Heliocare Color SPF 50 Gelcream Light ı yüzüme uyguladıktan sonra hafif parlama yapıyor her güneş koruyucu da olduğu gibi. Ben bu parlamayı essence in kompakt pudrası ( görmek için tıklayın ) ile gideriyorum , mat bir görüntü elde ediyorum , zaten bu kompakt pudra ince tabakalı olduğu için cildim yine boğulmuyor.


      Ürünü alalı 6 ay oldu ve hala içinde bol miktarda var. Hergün kullandım mı  ? Hayır. Devamlı evde vakit geçirip dışarı çıkmadığım için güneş koruyucusu sürmeye fazla ihtiyaç duymadım, bu yüzden de fazla yetmiş olabilir . Zaten 6 ay önceki zamanlarda pekte 50 spf lik bir korumaya ihtiyaç yok :) Ben bu üründen vazgeçecek gibi durmuyorum , size de tavsiye ederim :)
     Fiyatı : 55 TL
     Sevgilerle
     Merolina :)
     

4 Haziran 2016 Cumartesi

Essence mattifying compact powder


      Merhabalar , bugün essence in perfect beige 04 transparan pudrasını sizlere kendi fikirlerimle anlatacağım.Ben , günlük makyajımda fondöten kullanmam . Genelde cildim çok kuru ve beyaz olduğundan renkli güneş kremleri kullanırım ve renkli güneş kremim de tercihim "heliocare color gelcream light" bu rünü detaylı olarak daha sonra incelicem .

      Günlük cilt makyajıma gelirsek ilk olara cildimi topıcrem cilt temizleme sütümle temizliyorum ve aynı zamanda nemlendiriyorum . Nemlendirdikten sonra heliocare color gelcream light ile yüz rengimi dengeliyorum ve güneş kremimden gelen parlak görünümü de essence matlaştırıcı kompakt pudra ile matlaştırıyorum .
      Pigmentasyonunu ise bu fotoğraflarla göstermek istedim . Bu pudrayı avonun pudra fırçası ile kullanıyorum . Pudra fırçasının önceki hali ve essence in matlaştırıcı kompakt pudrasına dokundurulduktan sonraki halini resimlere aktardım . Pudradan yeterli miktarda alım sağlanıyor , yüze sürüldüğünde böyle renkli kapatıcı bir görüntü yok elbette , ince ve eşit miktarda dağılıyor yüze. Ben fondöteni avonun pudra fırçası ile , göz altımı ise ponponla sabitliyorum .
      Kısacası Essence in bu pudrası oldukça güzel , hem matlaştırıcı etkisi yerinde hem de o doğal bebeksi cilt görünümü eldesi . Tam doğal makyaj severlere hitap eden bir ürün yüzde pul pul görüntü
oluşturmuyor , yalnız bu ürünü kullananlar kapatıcılık vs beklemesin sadece biraz renk eşitleyip kusursuz görünüm ile matlık sağlıyor , kapatıcılıktan yana bir beklenti içerisinde olmak yersiz olur . 
Benim fikirlerim bunlar , umarım beğenirsiniz
      Fiyatı : 10 TL
      Sağlıcakla,
      Merolina :)




2 Haziran 2016 Perşembe

Pastel Profashion Eyebrow Duo 02 , Pastel Profashion Liquid Siyah



                                          Merhabalar Efendim
Bugün sizlere 3 ürün hakkında fikirlerimi sunacağım
 1) Kaş farım : Pastel Profashion Eyebrow Duo 02
2) Eyelinerım : Pastel Profashion Liquid Siyah
3) Oje : Defacto 113 numara( Defacto oje tanıtımı için tıklat )
4)Rujum : Golden rose velvet matte 26 numara için tıklayın 
Pastelin kaş farı için ;
  Renk olarak 01 , 02 , 03 numaralı kaş farlarını barındırmaktadır

          01 numaralı kaş farı :  sarışınlara
          02 numaralı kaş farı : kumral/ kızıllara
          03 numaralı kaş farı : esmerlere uygun






Far ve vaks aynı kutunun içinde olması benim için avantaj , sadece far kullanırsanız kumrallar için uygunluk sağlamakta , vaksla birlikte kullanırsanız kızıllıkta sağlamakta ( Ben beyaz ve kızıl saçlı olduğum için vaks benim için + bu far için ) 
Farın fırçasına gelirsek : 
Fırçayı dik şekilde fara sürerek kaş şeklimi belirliyorum daha sonra tekrar dik şekilde sürüp boşlukdolduruyorum ( aşağıdan yukarı doğru tarayarak) 
Daha sonra ilk adımda belirlediğim şekli dağıtıyorum 
Vaksla üstünden geçip işlemimi bitiriyorum
Bu kaş farı bence fiyatına göre gayet güzel bir far , sadece vaks sürerken dikkat etmek gerekiyor farlar vaksın krem yapısından dolayı bir araya toplanıp çirkin bir görüntü oluşturabiliyorlar
Fiyatı: 14.50 
Pastelin eyeliner ına gelirsek 
Siyahlığı tatmin edici , fırçası ilk kullandığım zamanlar zor geldi ama daha sonra alıştım ve kullanışlı gelmekte 
Ne çok mat ne çok parlak bir bitişi var tam arada güzel bence 
Çıkması kolay ve akma gibi bir sorunu yok 
Siyahlığı da tatmin edici 
Genel olarak güzel
                                                                                Fiyatı : 14.50





31 Mayıs 2016 Salı

Morfose Milkshake Saç Ve Vücut Bakim Köpügü

Morfose Milkshake Saç ve Vücut Bakım Köpüğü

Morfose İki Fazlı Saç Kondisyonerinden sonra Morfose Milkshake Saç ve Vücut Bakım Köpüğünü sizlere elimden geldiğince tanıtmak istedim
Daha önce köpük kullanmadığım için köpük arayışı içerisindeydim ( sadece merak ) 
Biraz başka sitelerde gezinip ön bilgi edindim , fiyatına göre iyi oluğu yazılarıyla karşılaştım 
Fiyatı da 14.5 Tl civarları olunca denemek istedim 
"Morfose mılk therapy saçı canlandıran , tamir eden ve yoğun bakım sunan benzersiz bir üründür " yazıyor açıklamasında çok iddialılar 
İçerisinde süt proteini ve 12 aminoasit bulunduruyor
Kuru ve cansız saçlara sahip olan hanımların tercih edebiliceği bir ürün
Yumuşak , parlak ve sağlıklı bir görünüm kazandırdığını da iddia ediyor 

Benim bu Morfose Milkshake Saç ve Vücut Bakım Köpüğü hakkındaki yorumuma gelirsek;
Köpük tam anlamıyla saça ve deriye temas etmiyor emilmiyor yani , böyle bir tabaka varmış hissi uyandırıyor 
Yapış yapış olmadı 
Kokusu güzel ne çoook yoğun ne de çok pasif orta ayarda bir yoğunluğu var
Saçımı biraz yumuşatıyor , bakım yapıp yapmadığını anlamadım anlaşılacak bir fark oluşturmadı demekki
Saçımı aşağı doğru tutup ön saç diplerime sürüp biraz bekleyip saçımı geriye atınca hacim verdiğine şahit oldum öyle bir vaadi olmasa da , bakımdan çok şekil sabitlemede de kullanılabilir
Parlaklık kesinlikle vermiyor 
Ben pek bir etkisini göremedim bu köpüğün  kokusu için alınabilir 
Banyodayken saçına jöle sürmüşsün de o akıyormuş gibi bir his yaratıyor 
Ben böyle yorumladım  bu ürünü , peki ya siz ? 




30 Mayıs 2016 Pazartesi

Defacto Ojeleri

defacto 733 numaralı ojedefacto 733 numaralı oje


 Birgün Defactoda gezinirken dikkatimi oje reyonu çekti
Renk renk çeşit çeşit ojeler vardı
Ben de aralarından bir renk seçip denemek istedim
Elim daha fazlasına gitti ama daha önce kullanmadığım ve giyim üzerine olan bir markanın ojelerinin çok iyi olmayacağı ön yargısı oluşmuştu.
Renkler o kadar güzeldi ki fiyatı da 2.50 TL olduğundan bir şey kaybetmeyeceğimi düşündüm 
Defacto couleurs 733 numaralı ojeyi aldım 
Ve size fikrime söyleyeyim ki çok sevdim 
İnce yapısı var 
Tek katta renk veriyor lakin ben iki kat sürmeyi alışkanlık edinmişim fotoğrafta iki kat sürdüm
Hemen kuruma özelliği ise çok çok iyi 
Ben genelde yatmadan önce oje sürerim ve kalktığımda ise oje de hep yorgan izi vs olur ilk bir ojede böyle bir şey olmadı sabah kalktığımda şaşkınlık içerisindeydim hatta :D Fırçasının kullanımı da kolay 
En sevdiğim diğer bir özelliği : 1 hafta oldu hala çıkmadı tırnağımdan azıcık bile çıkmadı 
Banyo yaptım o kadar suya soktum elimi ama yok çıkmıyor bu oje MÜKEMMELL
Tekrar alır mıyım ? 2,50 tl ye neden böyle bir ojeyi almayayım , bu delilikkk


29 Mayıs 2016 Pazar

Morfose Two Phase Conditioner

    Morfose İki Fazlı Saç Kondisyoneri
Bu ürünü mağazaya girdiğim de saçımı kolay taramak ve kabarmasını önlemek için bir ürün arıyorum diyerek keşfettim
Daha sonra fönden önce sıkılan sulardan olduğunu öğrendim :(
Tanımında "Saçınızda durulamayı gerektirmeyen şekilllendirici sprey " yazmakta
Ne saçımın kabarmasını engelledi ne de şekil vermede faydasını gördüm
Tararken yardımcı oldu sadece , taramadan önce sıkıyorum
Kokusunu beğenen çok oldu ben bayılmadım ama güzel
Fısfıs yeri ( adı her neyse ) bozuldu hemen , avon un vucut spreylerinin ucunu taktım , bozulan varsa uyuyo
Kullanımdan çnce çalkalamak gereiyormuş , sıvının üstü köpük zaten
400ml , alalı 6 ay oldu hala kullanmaktayım
Ben bu spreyi tam çözemedim açıkçası verdiği vaadleri karşılamıyo
Saç ıslatıp saç taramada kolaylık sağlıyo o kadar
Bence şekillendiri için daha iyi ürünler vardır
Fiyatı : 10 tl 



27 Mayıs 2016 Cuma

TOPICREM Comforting Cleansing Milk Face&Eyes








Topıcrem Yüz ve Göz için Rahatlatıcı Temizleme Sütü




Merhabalar efendim 
Ben cilt tedavisi gören bir ablanızım , kullandığım ilaçlar cildimi epey bir kurutmakta yani ürünümüz çok kuru ciltler içindir.
Bu temizleme sütünü doktor dahilinde aldım , cilt makyajımı bu sütle çıkartıyorum.
Sabah kalkıp yüzümü suyla ve yanında temizleme jelleri ile yıkamak yerine ( su cildi kurutur bu yüzden suyla yıkamak iyi değil) bu topıcremin bu sütüyle temizliyorum.
İçeriğinde bal mumu var ve gliserinle zenginleştirilmiş.
Yüz ve gözlerdeki makyajı temizlerken cildi      mükemmel nemlendiriyor
Cilde esneklik ve rahatlık verme vaadi de var
Bu ürün hem cilt makyajımı çıkarmamda hem de yüzümü temizlemem de baştacım.
O kadar güzel bir kokusu var ki , yüzünüzü çevirdikçe burnunuzu gıdıklayan ...
               BEN BU KOKUYA AŞIĞIM 
          AŞIK OLDUM
Bir o kadar da yüzünüzü yumuşacık bak hiç abartmadan yumyumuşak yapıyor 
Normalde günlük ürünler kullanırken üşenirim veyahut unuturum ama bu ürüne sürekli elim gidiyor .
Ve içinde PARABEN YOK
Dermatolojik ve oftalmolojik olarak test edilmiş bir ürün.
Ürün pompalı ve pompa koruması da var.
Kullanalı 6 ay oldu , 200 ml ve bir 3-4 ay da gidecek gibi , bereketli de 
Ben bu ürünü herkese tavsiye ediyorum.
Fiyat : 50 Tl


26 Mayıs 2016 Perşembe

Loreal Paris Miss Manga Maskara


                                        Loreal Paris Miss Manga Maskara


Merhaba sevgili arkadaşlar ,
Bugün Loreal Paris ten Miss Manga Mascara yı incelicez
Ürünü ilk kullandığımda aldığımda hüsrana uğradım 
Bunun ilk nedeni diğer bloglardan baktığım yorumlar ikinci nedeni ise kirpiğime tek kat sürüp denemem
Gerçekten Loreal Paris Miss Manga Maskara yı ilk sürdüğüm de verdiğim paraya o kadar üzüldüm ki , hiçbir etkisi yoktu , göz kapağıma sürekli rimel bulaştırmıştım , kıvrım uçlu fırçası ile yapışan kirpiklerimi ayıramıyodum , tam bir fiyasko 
Başka rimellere bakmaya başladım sonra hangisini alabiliceğime tam karar veremedim ve Loreal Paris Miss Manga Maskara yı tekrar denedim ve sonuç mükemmelll
İlk kirpik kaldrıcı ile kaldırdım sonra 2 kat sürdüm 
Göz kapağıma yine bulaşma oldu ama maskara kuruduktan sonra siliniyo o kadar sorun değil bence bu 
Çok zor kuruyo gibi şikayetler okumuştum , benim aldığımda mı sorun var sizde mi bilmiyorum ama tam orta ayarda kuruyo ikinci katı uygulamak için zaten hemen kurumaması avantaj benim için 
Çok yapışma olmadı hacim verdi topak yok kısacası çok beğendim ben diğer renklerine de bakmayı denemeyi isterim 
Son olarak çektiğim fotoğraflarla bitirmek istiyorum , yorum size kalmış :) :) 
Loreal Paris Miss Manga Mascara

                                                                     Loreal Paris Miss Manga Maskara

Loreal Paris Miss Manga Mascara

9 Mayıs 2016 Pazartesi

GOLDEN ROSE VELVET MATTE RUJLAR

       
GOLDEN ROSE VELVET MATTE RUJLAR





Evet arkadaşlar bugün 3 renk golden rose velvet matte rujlarımı tanıtıcam ve fotoğraflarla desteklicem .
Matte rujlar dudaktan bardağa çıkıyor fakat çok bir şeyler atıştırmazsanız dudaktaki kendi kalıcığı iyi , dudakta kuruma yapmıyor mat olmasına rağmen , nemli kalıyor dudaklar 
Golden rose velvet matte rujların 21 , 03 , 26 numarası bulunmakta ben de 
Üç rengine de bayıldım ve beyaz tenliler bu renkleri uygun makyajla gayet kombinleyebilirler , fiyatı 13 tl ye indiği zamanlar almıştım ki 13 tl ye gayet ve gayet iyi rujlar . 
Ben velvet matte serisini seviyorum bir de siz bakın derim .



               
                          21










 03                                                                           26                                                                                                           

31 Mart 2016 Perşembe

Real Techniques yüz fırçası , H&M allık fırçası


Merhaba sevgili bloggerlar , izleyicler .
Yine bir alışveriş yine bir fırça merakı , hepimiz ; sık, yumuşak, kozmetik ürünleri emmeyen ,yüzde iz bırakmayan , ürünleri eşit dağıtan fırçalar aramaktayız.
Ben de bu arayış içerisinde türlü türlü fırçalar denedim ve size tanıtmaya çalışıyorum
Bugün sıra : Real Techniques yüz fırçası ile H&M allık fırçasında 

1.Real Tecniques Expert Yüz Fırçası 

Real Tecniques Expert Yüz Fırçası nın özellikleri:
1.Fırça sağlam , kulpunda oynama kopma vs gibi bir sorun olmaz uzun süre dayanır.
2.Kılları çok sık ve ince (en sevdiğim şey) 
3.ürünü kolaylıkla dağıttabiliyorsunuz ve eşit bir dağılım 
4.kılları antibakteriyelmiş yani hijyenik bir fırça
5.Ürünü temizledikten sonra fırça da iz kalmıyor
Fiyatı ise : 24.50 TL civarlarında
Ben bu üründe kötü bir yan göremedim 
Sadece intten almak istiyorsanız Real Tecniques Expert Yüz Fırçası'nın kılları resimde daha uzun duruyor , göründüğü kadar uzun değil 




Real Techniques fırçasını Watsons'ta bulabilirsiniz 



2.H&M Allık Fırçası 

H&M Allık fırçaları nın özellikleri:
1.Frıça sağlam , kulpunda oynama kopma vs gibi bir sorun olmaz Real Tecniques Yüz Fırçası gibi 
2.H&M allık fırçası açılı bir allık fırçasıdır 
3.Ürün dağıtmak için , kontur uygulamak için , toz allık kullanımlarında uygulanabilir 
4.Doğal kıllarla yapılmış (bilemicemm )
5.Fiyatı ise 24,90 
Real Tecniques Expert Yüz fırçası yla H&M Allık Fırçası nın kalite kıyaslamasını yaparsam
Öndesin  Real Tecniques Expert Yüz Fırçası 


Avon fırçalrı için tıktık
Oriflame fırçaları için tıktık



30 Mart 2016 Çarşamba

oriflame makyaj fırçaları

ORİFLAME ALLIK VE PUDRA FIRÇALARI 

Mehabalar sayın blog yazarları ve izleyicilerim,geldik oriflame allık ve pudra fırçalarına .....
Ben bu fırçaları HİÇ SEVMEDİM 
Benim cildim çok hassas, bu fırçaları yüzüme değdirince bir acı oluşuyor yüzümde .
Fırçaları çok sert dışarıdan 3 tl ye aldığım ilk fırçam bile daha yumuşak bu fırçalardan 
Ayrıca yere dökülen kılları görünce anneniz artık
"Yerleri yeni süpürdüm saçlarını topla yerine "
"Yerleri yeni süpürdüm sakın makyaj yapma "
diyebilir , çünkü çok dökülme yapıyor
Aman aman diyim siz uzak durun  
Ama diyelim ki bir şekilde aldınız e çöpe atmak olur mu ? 
İSRAF KIZLAR İSRAF 
 Çöpe atmayın ( eğer benim gibi hassas cildiniz yoksa )
Hassas olamayan ciltler bu fırçaları allığı  dağıtmak ,fazla ürünleri yaymak için kullanabilir
 Eğer henüz almadıysanız hiç yanaşmayın derim 
Avon fırçalarıyla hemen hemen aynı fiyat olmasına karşı büyük farkla geride kalıyo bu fırçalar
bu fırçalar katalogda iyi anlamda "beni fırçala" 
elinizi geçince kötü anlamda "beni fırçala"diyor

Ben fırça attım :)
                      Orıflame pudra fırçası : 12,90                                                                             Oriflame allık fırçası :16,90                            

29 Mart 2016 Salı

avon makyaj fırçaları


Avon allık ve pudra fırçası


Bir alışveriş sitesinde günlerce uygun fiyatlı makyaj fıtçaları arıyordum , az kullanılmış çeşit çeşit makyaj fırçası aldım . Hepsini şimdi anlatmıcam bugün avonun pudra ve allık fırçalarından bahsedicem ertesi günlerde de başka fırçalarımı anlatıcam 
(oriflame ,H&M ,flormar , realtechniques ) :) :)
Avon allık ve pudra fıçalarının benim için ilk dikkat çeken özelliği çok yumuşak olmaları o kadar yumuşaklarki sarılıp uyuyabilirim 
Fırçanın sıklığı ise tatmin edici , avonun bu fırçalarında dökülme görmedim 1 , 2 tane yıkarken olabiliyor sadece onun dışında dökülme yapmıyor
Uzun süre dayanır mı derseniz , tahminim dayanırdan yana lakin uzun süre kullanmadığım için net yorum yapamıcam , ama bir cilt ürününü uzun süre kullanmamız ne kadar da doğru orası tartışılır .
 Kısacası ben bu fırçaları sevdim ve sürekli kullanabiliceğim fırçalar arasında yer alacak gibi görünüyor
Edit : oriflame fırçaları(tıktık)ndan sonra iyice güzel gelmeye başladı


Fiyat olarak pudra fırçası 15, 20
( ben öyle kullanıyorum , transparan pudra kullanırken bunu uyguluyorum )  



Fiyat olarak
 açılı allık fırçası ise : 12,90 

flormar extreme color lip matte

                                                                                 FLORMAR EXTREME COLOR LİP MATTE
Flormar sitesinde ürünlerde gezinirken indirimde yakaladığım yarı mat ruj olan " flormar extreme color lip matte " ye rastladım. 3 ürün alana  kargo bedava kampanyası vardı , 3 renk aldım ben de :) pigmentasyonu çok güzel , tam mat değil bu yüzden dudakları çok kurutmuyor kıvamını da çok beğendim , kalıcılığını bilmiyorum fazla ( sivilce tedavisi görüyorum , dudaklarım çok kuru olduğundan ruj uzun süre kullanamıyorum , o tedavi içinde ayrı bir yazı yazıcam ) , lafı çok dolandırmadan görünüşlerini sunayım size , bendeki 3 renk şunlar :  
                                                                                1- 03 FLASHBACK
                                                                                2- 05 RED CARPET 
                                                                                3- 06 FINALCUT


   
              
    Şimdi kolumdaki renklerini  göstereyimm
     Soldaki resim ilk sürdüğüm anlardaki duruşu 
        Sağdaki resim ise 10 dk sonraki hali
        Biraz daha  mat görünümünü fark   etmişsinidir




                                                  Rujların parlak durmasına bakmayın biraz bekleyince daha mat duracaktır 
                                                 Ben genel olarak sevdim 
                           ( Dudağımdaki taşan gibi gözüken yerler tedavi içi oluşan yaralardır , pütürlerde ondan kaynaklı) 
                                                                     HOŞÇAKALIN   :) :) :)
#flormar #ruj